władcy roślin
Mokuton no Jutsu Ranga:B koszt 200
Podstawowa Technika tego żywiołu pozwalająca kontrolować drewno. Pozwala ona wytwarzać drewno, zmieniać jego kształty, czy też wytwarzać z własnego ciała.
Shichuu Tou No Jutsui Ranga:A koszt 250
Technika polega na wytworzeniu wielkiego więzienia z drewna, które jest bardzo wytrzymałe. Z tej olbrzymiej klatki trudno się wydostać.
Moku Jouheki Ranga:A koszt 250
Użytkownik wytwarza kopułę, która jest dobrą obroną przed silnymi atakami. Technikę można również wykorzystać jako pułapkę i uwięzić w niej kogoś.
Jukai Koutan Ranga:S koszt 300
Shinobi wytwarza za pomocą Techniki dowolną roślinność na przykład olbrzymie drzewa, które później może kontrolować.
Moku-Souran No Jutsu Ranga:B koszt 200
Technika kontroli drewna polegająca na kontrolowaniu już istniejących np. korzeni.
Hokage Shiki Jijun Jutsu - Kakuan Nitten Suish Ranga:S koszt 300
Wokół ofiary Techniki pojawia się dziesięć drewnianych słupów, które następnie wysysają z otoczonego celu demoniczną Chakrę.
Moku Bushin no Jutsu Ranga:A koszt 200
Bunshiny są w całości wykonane z drewna. Posiadają siłę podobną do oryginału, mogą się oddalić na długie odległości czy używać Technik.
Moku-Kawarimi Ranga:C koszt 150
Jest to Kawarimi w, którym Shinobi podmienia swoje ciało z drewnianą kukłą.
Moku-Hada no Jutsu Ranga:B kosz 200
Shinobi zamienia jakąś część ciała w drewno i wydłuża ją dzięki czemu może atakować na odległość.
Moku-Hitoya no Jutsu Ranga:B koszt 200
Technika polega na uruchomieniu ofiary silnymi pnączami, które trudno rozerwać.
Shichuu Tou no Jutsu Ranga:A koszt 250
Shinobi za pomocą tej Techniki tworzy drewniany dom.
Moku-Hiketsu no Jutsu Ranga:C koszt 150
Zmieniamy jeden palec w klucz, który dopasowuje się do każdego zamka.
Chakra tane (ziarno chakry) Technika polega na przelaniu własnej chakry do drewienka i uformowania z niego ziarenka. Jeżeli ktoś połknie to ziarenko użytkownik będzie wiedział kiedy dana osoba używa chakry. Działa to na nieograniczone odległości Ranga : C koszt : 200 ( za 1 ziarenko
|